Integraatioiden avulla voit yhdistää MyCashflow-verkkokaupan yrityksesi muihin järjestelmiin, kuten toiminnanohjauksen ja taloushallinnon ohjelmistoihin.
Integraatioiden mahdollistama tietojen käsittelyn automatisointi tehostaa yrityksesi toimintaa, säästää aikaa ja vähentää virheitä prosesseissa. Integraatiot ovat MyCashflow'n integraatiokumppaneiden kehittämiä ja ylläpitämiä.
Integraatioiden avulla yhdistät MyCashflow-verkkokaupan toiminnanohjausjärjestelmiin (ERP) ja hallitset yrityksesi tärkeimpiä liiketoimintaprosesseja kätevästi samasta paikasta.
Taloushallinnon integraatioiden avulla tehostat yrityksesi taloushallintaa, automatisoit verkkokaupan laskutuksen ja kirjanpidon prosesseja sekä helpotat viestintää tilitoimiston kanssa.
Tehokas varastonhallinta parantaa yrityksesi toimintavarmuutta ja mahdollistaa resurssi- ja kustannussäästöjä sekä tukee toiminnan skaalaamista.
Postin varastopalvelujen avulla voit ulkoistaa tuotteiden varastoinnin ja tilausten toimitusprosessin vaivattomasti ja tehokkaasti.
Yhdistä verkkokauppa ja myymälän kassajärjestelmä helppokäyttöisen integraation avulla. Tutustu myös MyCashflow’n sisäänrakennettuun kassajärjestelmään, MyCashflow Kassaan, joka on saatavilla ilman erillistä integraatiota.
Tehden on suosittu suomalainen kassajärjestelmä, joka voidaan yhdistää MyCashflow-verkkokauppaan Flashnoden toteuttaman integraation avulla.
Zapierin avulla voit yhdistää verkkokauppasi muihin käyttämiisi sovelluksiin ja automatisoida usein toistuvia tehtäviä ilman ohjelmointiosaamista. Voit liittää MyCashflow-verkkokauppasi mihin tahansa Zapierin tukemaan yli 1000 sovellukseen, kuten Gmailiin, MailChimpiin ja Slackiin. Lue ohjeet Zapierin käyttöönottoon.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta
020 741 7671.