Procountor on helppokäyttöinen taloushallinnon ohjelmisto, joka säästää aikaa taloushallinnon rutiineista ja tukee yrityksen kasvua. Integraation avulla voit automatisoida Procountorin ja MyCashflow’n välisen tiedonsiirron.
Procountorilla voit hoitaa yrityksesi taloushallinnon kätevästi ja tehokkaasti missä ja milloin vain. Helppokäyttöinen taloushallinnon ohjelmisto on suunniteltu tukemaan yritysten kasvua ja säästämään aikaa taloushallinnon rutiineista.
Procountorin taloushallinnon ohjelmisto perustuu ideaan siitä, että liiketoiminnan pyörittämiseen ei pitäisi tulla lisähaastetta taloushallinnosta. Päinvastoin, taloushallinto-ohjelmiston on tuettava kasvua ja helpotettava arkea.
Procountor skaalautuu yrityksen tilanteen mukaan, on käytössä ajasta ja paikasta riippumatta ja sisältää kaiken tarvittavan taloushallintoon ja kirjanpitoon.
Tilausten tuonti MyCashflow’sta Procountoriin auttaa säästämään yrityksen aikaa ja rahaa. Automatisaation ansiosta tilauksia ei tarvitse siirtää enää manuaalisesti, mikä auttaa välttymään virheiltä.
Maksetut tai laskutettavat tilaukset lähetetään asiakas-, tuote-, hinta- ja toimitustietoineen Procountoriin. Tilaukset tuodaan Procountoriin myyntitilauksiksi tai myyntilaskuiksi. Mukana siirtyvät asiakkaan tiedot, tuoterivit, toimitusmaksut sekä alennukset.
Tilausten/laskujen päivittyvät tiedot (esim. toimitus-/maksustatus, seurantakoodi, kommentti) viedään Procountorista MyCashflow-verkkokauppapalveluun. Tiedot päivittyneistä tilauksista tuodaan lisätietoineen MyCashflow’hun.
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.