Onko nykyinen verkkokauppa-alustasi jäänyt kehityksen kelkasta? Etsitkö verkkokaupallesi uutta kotia, joka skaalautuu tarpeidesi mukaan ja mahdollistaa menestyvän verkkoliiketoiminnan kasvun nyt ja tulevaisuudessa?
Siirrä verkkokauppasi MyCashflow-verkkokauppa-alustalle ja polkaise verkkokauppasi myynti uusiin lukemiin! Toteutamme verkkokauppojen siirtoja kätevästi palveluna tarpeidesi mukaan.
MyCashflow on suosittu kotimainen verkkokauppapalvelu, josta löydät kaiken tarvittavan monikanavaista myyntiä varten. Kasvavien yritysten tarpeisiin kehitetty palvelu sisältää monipuoliset ominaisuudet menestyvän liiketoiminnan rakentamiseen – sekä verkossa että myymälässä.
Verkkokauppa-alustan vaihtamiseen voi olla useita syitä ja päätös alustan vaihtamisesta riippuu liiketoiminnan tavoitteista ja yrityskohtaisista tarpeista. Tässä yleisimpiä syitä verkkokauppa-alustan vaihtamiseen MyCashflow’lle:
Kun yrityksen liiketoiminta kasvaa, tarvitaan yleensä skaalautuvampi ja tehokkaampi verkkokauppa-alusta selviämään suuremmasta tilausmäärästä ja kävijäliikenteestä – ja mahdollistamaan verkkokaupan sujuva laajentaminen uusille markkina-alueille. Liiketoiminnan kasvun mahdollistamiseksi MyCashflow-verkkokauppa skaalautuu yrityksesi tarpeidesi mukaan ja mahdollistaa myynnin laajentamisen kansainvälisille markkinoille, yritysasiakkaiden tarpeisiin ja myymälämyyntiin.
Aiempi verkkokauppa-alusta saattaa tarjota rajallisen määrän ominaisuuksia verkkokaupan kehittämiseen, asiakaskokemuksen parantamiseen ja myynnin lisäämiseen. Verkkokauppa-alustan vaihtaminen on perusteltua, kun tavoitteena on kasvattaa myyntiä ja tarjota uusia ominaisuuksia verkkokaupan kehittämiseksi. MyCashflow'n monipuolinen ja helppokäyttöinen palvelu sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet liiketoiminnan kasvattamiseen.
Verkkokaupan ylläpito voi olla kallista tai sen hinnoittelumalli ei vastaa yrityksen liiketoiminnan tarpeita. Vaihtamalla MyCashflow-verkkokauppapalveluun on mahdollista saavuttaa kustannussäästöjä, sillä emme peri komissiota maksu- ja logistiikkapalveluista, minkä ansiosta kulurakenne pysyy kurissa myynnin kasvaessakin. Suuri osa MyCashflow'ssa tarjolla olevista laajennuksista ovat maksuttomia ja moni muualla maksullinen ominaisuus on MyCashflow'ssa valmiiksi sisäärakennettuna palveluun.
Verkkokaupan kustannustehokkuuteen vaikuttavat monien muiden tekijöiden ohella ohjelmistopäivitysten toteutustapa ja hinta. MyCashflow’ssa automaattiset ohjelmisto- ja tietoturvapäivitykset sisältyvät aina valitsemasi palvelupaketin hintaan. Ohjelmistoa kehitetään jatkuvasti asiakkaidemme toiveiden ja verkkokaupankäynnin muuttuvien tarpeiden mukaisesti.
Kun verkkokauppa halutaan yhdistää yrityksen muihin käytössä oleviin ohjelmistoihin, kuten toiminnanohjausjärjestelmään tai taloushallinnon ohjelmistoon, on usein fiksua vaihtaa verkkokauppa-alustaan, josta löytyy valmis tuki kaikille tarvittaville integraatioille. MyCashflow’n valmiit integraatiot mahdollistavat automaattisen tiedonsiirron kaikkiin suosituimpiin ohjelmistoihin.
Vanhentunut tai epäluotettava verkkokauppa-alusta voi altistaa verkkokaupan tietoturvariskeille ja yhteensopivuusongelmille. Vaihtamalla turvalliseen, luotettavaan ja täysin ylläpidettyyn MyCashflow-verkkokauppapalveluun voit parantaa yrityksesi tietoturvaa ja luottaa verkkokaupan toimivuuteen vuoden jokaisena päivänä. Lue lisää MyCashflow'n tietoturvasta.
Jos nykyisen alustan tarjoama asiakastuki ei vastaa yrityksen tarpeita, voi olla houkuttelevaa siirtyä alustalle, joka tarjoaa parempaa tukea verkkokaupan kehittämiseen ja myynnin kasvattamiseen. MyCashflow’n suomenkielinen, runsaasti kiitosta saanut asiakaspalvelu on nopean chat-yhteyden päässä aina parhaaseen kellonaikaan – keskimäärin saat vastauksen 15 minuutissa.
Haluatko kuulla, miten verkkokaupan siirto MyCashflow'lle auttaa kasvattamaan myyntiä ja tukee liiketoimintanne kehitystä? Me autamme tekemään siirtymisestä sujuvaa ja löytämään parhaat ratkaisut yrityksenne tarpeisiin.
Tavoitat meidät arkisin klo 9.00–15.00 myös puhelimitse numerosta
020 741 7671.