Kotimaisen MyCashflow-verkkokauppapalvelun avulla voit perustaa vaatteisiin ja muotiin keskittyvän verkkokaupan – ja aloittaa oman menestystarinasi verkossa. Sisäänrakennetun kassajärjestelmän, MyCashflow Kassan, avulla myyt tuotteita helposti myös myymälässä, myyntipisteissä ja messuilla.
Koska vaate- ja muotikaupoissa myytäviä tuotteita on yleensä paljon, tuotteiden hallinnan on syytä olla helppoa. Selkeän ja informatiivisen hallintapaneelin ansiosta pysyt aina ajan tasalla siitä, mitä verkkokaupassasi tapahtuu. MyCashflow'ssa voit hallita tuotevalikoimaa, käsitellä tilauksia, analysoida raportteja ja hallita verkkokaupan maksu- ja toimituspalveluita kätevästi yhdestä paikasta.
Muotikaupan sisältämien tuotteiden pitämiseksi järjestyksessä voit kätevästi vetää ja pudottaa tuotteet MyCashflow’n hallintapaneelissa haluttuihin tuoteryhmiin ja kampanjoihin. Samalla tavoin voit helposti määritellä vaatekaupan tuotteille niille sopivat tuotemerkit ja toimittajat. Varastohälytyksiä hyödyntämällä saat tiedon tuotteen loppumisesta valitsemallasi hälytysrajalla.
MyCashflow'sta löydät lukuisia valmiiksi integroituja logistiikkapalveluita, joiden avulla voit tarjota asiakkaillesi markkinoiden suosituimmat toimitustavat. Integraatioiden avulla välität toimitustiedot automaattisesti kuljetusyhtiöille ja tulostat valmiiksi täytetyt osoitekortit napin painalluksella. Logistiikkapalveluiden, kuten Postin, Matkahuollon, DHL:n ja DB Schenkerin toimitustavoista löydät aina sopivat toimitustavat lähetyksillesi – kotimaan lisäksi myös ulkomaille.
Toimitusten lisäksi myös tuotepalautukset onnistuvat MyCashflow’ssa helposti: logistiikkapalvelujen, kuten Shipitin, Unifaunin ja Posti SmartShipin avulla on mahdollista luoda tilaukselle automaattisesti palautuskortit, jotka voi lähettää asiakkaille toimitusten yhteydessä. MyCashflow’ssa voit myös vähentää tuotepalautusten määrää antamalla myytävästä tuotteesta mahdollisimman informatiivisen kuvan tarkkojen tuotetietojen, kokotaulukkojen, kuvien ja videoiden avulla.
MyCashflow’n kauppaversioita hyödyntämällä verkkokaupan toimitus- ja maksutavat voidaan määrittää aina kohdemarkkinan tai asiakaskunnan mukaan – samoin kuin kaupan nimi, verkkotunnus, oletuskieli, oletusvaluutta sekä tuotteiden ja kampanjoiden näkyvyysasetukset. Näin voit esimerkiksi luoda pelkästään jälleenmyyjille tarkoitetun verkkokaupan tai laajentaa myyntiä uuteen kohdemaahan. Verkkokaupan hallinnan helpottamiseksi kaikki eri kauppaversiot voivat käyttää samaa tuotevalikoimaa sekä varastoa.
Kätevä keino verkkokaupan myynnin lisäämiseksi ja palvelun parantamiseksi on tarjota asiakkaalle tuotesuosituksia, jotka voivat olla esimerkiksi yhteensopivia tai samankaltaisia tuotteita. Tuotesuosituksissa voidaan hyödyntää erilaisia lisämyyntitekniikoita, kuten ristiinmyyntiä, jonka avulla voidaan kasvattaa tilauksen arvoa ja tarjota samalla parempaa palvelua asiakkaalle.
MyCashflow tarjoaa sinulle kaikki tarvittavat työkalut vaatekauppasi kasvattamiseen verkossa. Luo rajattomasti tuotevariaatioita ja hallitse niiden avulla vaatteiden eri mallit, värit ja koot vaivattomasti. Monipuoliset suodatusvaihtoehdot tekevät shoppailusta sujuvaa, ja asiakkaasi löytävät haluamansa tuotteet nopeasti. Tämä parantaa ostokokemusta ja auttaa kasvattamaan myyntiä.
Jotta voit myydä tuotteitasi verkkokaupan lisäksi myymälässä, myyntipisteissä ja tapahtumissa, meillä on siihen ratkaisu – MyCashflow Kassa. Sisäänrakennettu kassajärjestelmä tarjoaa täydellisen yhteensopivuuden MyCashflow-verkkokaupan ja myyntipisteen välille. Älykkään kassan avulla kaupan varastosaldot, tuotetiedot, hinnat, kampanjat, asiakkaat, tilaukset ja raportit pysyvät aina ajan tasalla.
Lue lisää: MyCashflow Kassa – kassajärjestelmä myymälään