MyCashflow’n avulla voit perustaa työkalujen ja tarvikkeiden myyntiin keskittyvän verkkokaupan ja kasvattaa yrityksenne myyntiä verkossa. MyCashflow on erityisesti kasvavan verkkokaupan tarpeisiin suunniteltu verkkokauppa-alusta, joka skaalautuu kaikkiin liiketoiminnan tarpeisiin.
Hyödynnä MyCashflow-verkkokaupan tuotesuosituksia verkkokauppasi myynnin edistämisessä. Tuotesuosituksia ovat esimerkiksi tuoteryhmien tai koko kaupan suosituimmat tuotteet tai kauppiaan itse asiakkailleen suosittelemat tuotteet. Työkalukaupassa pelkän porakoneen myynnin sijaan voit tuotesuositusten avulla myydä myös lisäakun, porateräsarjan, hanskat, haalarit sekä suojalasit. Tuotesuositukset toimivat lisämyyntitekniikoina, jotka kasvattavat tilausten arvoa ja parantavat niiden kannattavuutta.
Myynnin lisäämiseksi voit tarjota MyCashflow-verkkokaupassa asiakkaille valmiita tuotepaketteja, eli useasta tuotteesta koostuvia valmiita kokonaisuuksia. Tuotepaketit kasvattavat keskiostoksen arvoa ja tarjoavat asiakkaalle valmiiksi mietittyjä, yhteensopivista tuotteista koostuvia paketteja – ja vieläpä yksittäistuotteita edullisemmalla kokonaishinnalla. Helpota asiointia ja tee asiakkaat tyytyväisiksi kokoamalla tuotepaketteja MyCashflow-verkkokaupan hallinnassa.
MyCashflow’n sisältämien tuoteominaisuuksien ansiosta verkkokaupassa voidaan näyttää tuotesuodattimia, joiden avulla kävijä voi suodattaa tuotteita haluttujen ominaisuuksien mukaan – ja siten löytää nopeasti kiinnostavimmat tuotteet koko tuotevalikoiman joukosta.
Työkalukaupassa tuotesuodattimet auttavat löytämään nopeasti esimerkiksi tiettyyn tuoteryhmään kuuluvat, halutun tuotemerkin tuotteet tai alennuksessa olevat työkalut koko kaupan valikoimasta.
Kampanjat ovat tehokkaita myynninedistämiskeinoja, joiden avulla houkuttelet uusia ja aktivoit vanhoja asiakkaita ostoksille verkkokauppaan. Kampanjoiden avulla voit tarjota verkkokaupan asiakkaille tuotealennuksia, ilmaisia toimituksia ja muunlaisia alennuksia. Meneillään olevista kampanjoista, kaupan kiinnostavimmista tarjouksista tai sesonkituotteiden loppuunmyynneistä voit kertoa tyylikkäillä, verkkokaupan sisäisillä mainosbannereilla.
MyCashflow’ssa voit helposti luoda verkkokaupan tuotteille erilaisia variaatioita, mikä helpottaa tuotteiden hallintaa ja auttaa asiakkaita löytämään juuri etsimänsä tuotteet. Tuotevariaatioiden avulla verkkokaupan tuotteiden erilaiset mallit, väri- ja kokovaihtoehdot on kätevä erotella toisistaan. MyCashflow’ssa tuotevariaatioiden määrää ei ole rajattu, joten voit hyödyntää niitä täysin vapaasti.
MyCashflow'ssa voit luoda verkkokauppaasi useita eri kauppaversioita, joiden hallinta onnistuu samasta hallintapaneelista yhtenäistä tuotetietokantaa hyödyntämällä. Ottamalla käyttöön uusia kieli- ja kauppaversioita voit lokalisoida verkkokauppasi markkina-alueittain ja kohderyhmittäin.
Kauppaversioiden ansiosta MyCashflow soveltuu kuluttajille suunnattuun ja yritysten väliseen B2B-kauppaan sekä myynnin laajentamiseen uusille kohdemarkkinoille.
Anna asiakkaidesi maksaa verkkokaupan ostokset juuri haluamallaan tavalla – maksukortilla, verkkopankkimaksulla, osamaksulla, laskulla tai mobiilimaksulla. MyCashflow-verkkokauppapalvelussa lisäät verkkokauppaan markkinoiden suosituimpien maksupalveluntarjoajien sisältämät maksutavat helppokäyttöisten laajennusten avulla.
Suomeen myytäessä MyCashflow’hun integroidut maksupalvelut, kuten Klarna, Paytrail ja Ropo 24 sisältävät suuren valikoiman maksutapoja ja laajentaessasi myyntiä ulkomaille voit hyödyntää esimerkiksi MultiSafepayn, PayPalin tai Maksekeskuksen monipuolista maksutapavalikoimaa.
MyCashflow’ssa valittavanasi on useita valmiiksi integroituja logistiikkapalveluita, joiden avulla tarjoat asiakkaillesi parhaat mahdolliset toimitustavat. MyCashflow’n integroitujen logistiikkapalvelujen ansiosta välität toimitustiedot automaattisesti kuljetusyhtiöille ja tulostat valmiiksi täytetyt osoitekortit napin painalluksella.
Verkkokaupan lisäksi voit myydä helposti myös myymälässä, myyntipisteissä ja messuilla – MyCashflow Kassan avulla. Täydellinen yhteensopivuus maksupäätteen ja verkkokaupan välillä pitää huolen siitä, että varastosaldot päivittyvät MyCashflow’n hallintapaneeliin aina automaattisesti ja luotettavasti. Kassajärjestelmän ansiosta voit hyödyntää verkkokauppasi lahjakortteja, kampanjoita ja tarjouksia myymälöissä tai myöntää alennuksia suoraan kassalla. Palveluun sisältyy langaton ja nopea maksupääte, jonka avulla asiakas voi maksaa ostoksensa juuri haluamallaan tavalla.
MyCashflow sisältää neljä maksutonta ulkoasuteemaa, joiden värivariaatiosta voit valita verkkokaupallesi sopivan ilmeen. Ylläpidetyt valmisteemat sisältävät kaikki tärkeimmät verkkokaupan ominaisuudet ja takaavat sujuvan asiointikokemuksen verkkokauppasi asiakkaille. Yrityksesi brändin tueksi toteutamme kokeneiden webdesignereidemme toimesta myös täysin yksilöllisen verkkokaupan ulkoasun ja toiminnallisuudet. Tutustu projektituotannon palveluihimme.
MyCashflow’ssa hallitset verkkokaupan tuotteita ja tilauksiasi helposti keskitetystä hallintapaneelista, jonka kätevät ominaisuudet helpottavat verkkokaupan päivittäisiä rutiineja aina tuotetietojen nopeasta muokkauksesta monipuoliseen tilausten käsittelyyn. Myynnin edistämiseksi MyCashflow’n hallintatyökalusta löydät myös sisäänrakennetut myynninedistämis- ja markkinointityökalut, jotka auttavat lisäämään verkkokauppasi myyntiä.
Verkkokaupan kasvun tueksi autamme kehittämään verkkokauppasi myyntiä tarjoamalla hakusanamainonnan, Display-mainonnan sekä Google Shopping -tuotemainonnan palveluita kokonaispalveluna, joka kattaa kaiken tarvittavan – tekniset työkalut, mainonnan hallinnan sekä sertifioitujen asiantuntijoidemme tuen verkkomainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Ota kaikki irti digimainonnan mahdollisuuksista ja polkaise verkkokaupan myynti avullamme uusiin lukemiin!