Verkkokauppojen kansainväliset asiakkaat suosivat kauppapaikkoja, joissa he voivat asioida omalla kielellään, nähdä hinnat tutuissa valuutoissa ja käyttää heille jo valmiiksi tuttuja maksu- ja toimitustapoja. MyCashflow-verkkokauppapalvelu sisältää kaiken tarvittavan, jotta oman verkkokaupan myyntiä voi laajentaa kansainvälisille markkinoille.
MyCashflow’ssa voit avata erillisiä kauppaversioita, jotka on helppo optimoida halutun kohdemarkkinan tarpeisiin. Kauppaversioiden ansiosta verkkokaupan toimitus- ja maksutavat voidaan määrittää kohdemaan mukaan – samoin kuin kaupan nimi, verkkotunnus, oletuskieli, oletusvaluutta sekä tuotteiden näkyvyys. Verkkokaupan ylläpidon helpottamiseksi eri kauppaversiot voivat käyttää samaa tuotevalikoimaa ja varastoa.
MyCashflow tarjoaa kansainväliseen kaupankäyntiin erinomaisen kielituen, sillä kaikki asiakkaille näkyvät verkkokaupan tekstit ovat saatavilla 18 eri kielellä ja tekstit ovat vapaasti muokattavissa oman verkkokaupan hallinnassa. Tarvittaessa voit kääntää luomasi tekstisisällöt itse tai viedä tekstit käännettäväksi ulkopuoliselle kääntäjälle.
Voit tarjota kansainvälisille asiakkaillesi valmiiksi tuttuja toimitustapoja, jotka ovat luotettavia, miellyttäviä ja edullisia – riippumatta myymiesi tuotteiden koosta ja erityiskuljetusvaatimuksista.
Integroitujen logistiikkapalveluiden avulla saat kansainväliset toimitustavat useilta eri palveluntarjoajilta edullisesti ja helposti yhdellä sopimuksella. Mukana toimitustapojen valikoimassa on lukuisia kansainvälisesti tunnettuja kuljetusyrityksiä, kuten DBSchenker, DHL, GLS ja UPS.
EU:n ulkopuolista myyntiä varten voit asettaa tuotteille tullitariffinimikkeet ja alkuperämaat joko tuotekohtaisesti tai oletusarvona kaikille tuotteille – näin sujuvoitat ja nopeutat kansainvälisten lähetysten käsittelyä.
Globaalisti toimivien maksutapojen lisäksi MyCashflow’sta löytyy useita paikallisia maksupalveluja, kuten Pohjoismaissa suosittu Klarna, Keski-Euroopassa hyvin tunnettu MultiSafepay sekä Baltian maissa paljon käytetty Maksekeskus. Näiden palvelujen avulla tarjoat eri maissa asuville asiakkaillesi lukuisia tuttuja ja turvallisia maksutapoja, jotka madaltavat ostamisen kynnystä ja lisäävät siten kauppasi myyntiä.
Kansainvälistä kauppaa varten on myös tärkeää näyttää tuotteiden hinnat paikallisessa valuutassa – mikä omalta osaltaan parantaa kansainvälisten asiakkaiden ostokokemusta. MyCashflow tarjoaa tuen yhteensä 11 eri valuutalle, minkä ansiosta tuotteiden hinnat voidaan näyttää eurojen lisäksi muun muassa Yhdysvaltojen ja Kanadan dollareina, Ruotsin ja Norjan kruunuina sekä Englannin puntina.
MyCashflow’ssa voit vastaanottaa maksuja euron lisäksi eri valuutoissa hyödyntämällä kauppaan valmiiksi integroituja Klarna Checkout ja Klarna Payments -maksupalveluita tai PayPal-laajennusta. Näiden palveluiden avulla asiakas voi maksaa ostoksensa eri valuutoissa – esimerkiksi Ruotsin ja Tanskan kruunuina, Yhdysvaltain dollareina tai Englannin puntina. Eri valuutoissa tehtyjä maksuja voi seurata kätevästi MyCashflow-hallintatyökalussa.
Digimarkkinoinnin työkalujen rooli korostuu ulkomaille myytäessä, sillä esimerkiksi Googlen ja Facebookin avulla kuluttajat voidaan tavoittaa globaalisti. MyCashflow’n Google Ads -laajennuksen avulla yhdistät verkkokauppasi Googleen digimainontaa varten, Tuotemainokset-palvelun avulla markkinoit tuotteitasi tyylikkäillä Google Shopping -tuotemainoksilla ja Facebook-laajennus yhdistää kauppasi Facebookiin helpompaa somemarkkinointia varten.
Verkkokauppojen markkinat Suomen ulkopuolella ovat valtavat, mutta miten ne oikein valloitetaan? Maksuton opas tarjoaa tietoa siitä, miten omaa verkkokauppaa voi laajentaa kansainvälisille markkinoille, kuinka MyCashflow taipuu kansainväliseen kaupankäyntiin ja mitä asioita verkkokaupan kansainvälistymisessä tulee erityisesti huomioida.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta
020 741 7671.