Kotimaisen MyCashflow-verkkokauppapalvelun avulla voit perustaa kosmetiikkaan keskittyvän verkkokaupan ja aloittaa oman menestystarinasi verkossa. Sisäänrakennetun kassajärjestelmän, MyCashflow Kassan avulla voit myydä tuotteita myös myymälässä, myyntipisteissä ja messuilla.
Myynnin edistämiseksi voit luoda MyCashflow-verkkokauppaasi valmiita tuotepaketteja, eli useasta tuotteesta koostuvia valmiita kokonaisuuksia. Kosmetiikkakaupassa samaan tuotepakettiin voi koostaa esimerkiksi kuorintavoiteen, kasvonaamion ja päivävoiteen – ja hiustenhoitopakettiin voi sisällyttää shampoon, hoitoaineen, hiusnaamion ja hiuslakan. Tuotepakettien avulla voit kasvattaa keskiostoksen arvoa ja tarjota asiakkaille yhteensopivista tuotteista koostuvia paketteja – vieläpä yksittäistuotteita edullisemmalla kokonaishinnalla.
Kampanjat ovat tehokkaita myynninedistämiskeinoja, joiden avulla houkuttelet uusia ja aktivoit vanhoja asiakkaita ostoksille verkkokauppaan. Kampanjoiden avulla voit tarjota verkkokaupan asiakkaille tuotealennuksia, määräalennuksia, ilmaisia toimituksia tai tilauksen loppusummaan kohdistuvia alennuksia. Käynnissä olevista kampanjoista, verkkokaupan tarjouksista tai sesonkituotteiden loppuunmyynneistä voit kertoa kävijöille tyylikkäillä, verkkokaupan sisäisillä mainosbannereilla.
MyCashflow’ssa voit helposti hyödyntää tuotesuosituksia verkkokauppasi myynnin edistämisessä. Tyypillisiä verkkokaupan tuotesuosituksia ovat esimerkiksi samankaltaiset ja yhteensopivat tuotteet, tuoteryhmien suosituimmat tuotteet tai kauppiaan itse asiakkailleen suosittelemat tuotteet.
Kosmetiikkakaupassa voit suositella asiakkaalle huulipunan lisäksi saman sarjan huulikiiltoa ja meikkikynää – tai parranajogeelin lisäksi partaterää ja after shave -voidetta. Tuotesuositukset toimivat lisämyyntitekniikoina, jotka kasvattavat tilausten arvoa ja parantavat niiden kannattavuutta.
Ostopäätöksen helpottamiseksi verkkokaupassa on tärkeää panostaa laadukkaisiin, isokokoisiin valokuviin, jotka antavat mahdollisimman kattavan mielikuvan tuotteesta – mielellään useasta eri kuvakulmasta. MyCashflow’ssa voit helposti lisätä laadukkaita tuotekuvia, tuotekuvauksia ja tuotevideoita, jotka informoivat ja sitouttavat asiakkaita sekä kannustavat ostamaan. Hyvät tuotekuvat lisäävät tuotteen houkuttelevuutta ja lisäävät luottamusta verkkokauppaa kohtaan asiakkaan silmissä.
MyCashflow-verkkokaupassa voidaan näyttää tuotesuodattimia, joiden avulla kävijä voi suodattaa tuotteita haluttujen ominaisuuksien mukaan – ja siten löytää nopeasti juuri häntä kiinnostavat tuotteet koko tuotevalikoiman joukosta. Kosmetiikkaa myyvässä verkkokaupassa tuotesuodattimien avulla voidaan etsiä tuotteita esimerkiksi ihotyypin tai hiustyypin perusteella. MyCashflow’ssa voit helposti luoda tuotesuodattimia esimerkiksi tuoteryhmän, tuotemerkin ja materiaalin mukaan.
MyCashflow-verkkokaupassa voit helposti luoda tuotteille useita erilaisia variaatioita, mikä helpottaa tuotehallintaa ja auttaa kävijöitä löytämään juuri etsimänsä tuotteet.
Tuotevariaatioiden avulla verkkokaupan tuotteiden erilaiset mallit, väri- ja kokovaihtoehdot on helppo erotella toisistaan. Kosmetiikkakaupassa voit luoda omat tuotevariaatiot esimerkiksi saman tuotesarjan erikokoisille tai erivärisille tuotteille. MyCashflow’ssa tuotevariaatioiden määrää ei ole rajattu, joten voit hyödyntää niitä täysin vapaasti.
MyCashflow’ssa lisäät verkkokauppaan markkinoiden suosituimpien maksupalveluntarjoajien sisältämät maksutavat helppokäyttöisten laajennusten avulla. Suomalaisten tuntemat maksupalvelut, kuten Klarna, Paytrail ja Ropo 24 sisältävät suuren valikoiman maksutapoja ja kun haluat laajentaa myyntiä ulkomaille voit hyödyntää esimerkiksi MultiSafepayn, PayPalin tai Maksekeskuksen monipuolista maksutapavalikoimaa.
MyCashflow’ssa on valittavana valmiiksi integroituja logistiikkapalveluita, jotka saat käyttöösi helppokäyttöisten laajennusten avulla. Logistiikkapalvelut, kuten Shipit, PostNord, Posti SmartShip, Matkahuolto ja Budbee tarjoavat markkinoiden suosituimmat toimitustavat, joista jokainen asiakas voi valita mieleisensä. Ulkomaille myytäessä voit hyödyntää esimerkiksi DB Schenkerin, DHL:n ja nShiftin kattavaa toimitustapavalikoimaa. Logistiikkapalvelujen ansiosta toimitustiedot välitetään automaattisesti kuljetusyhtiöille ja voit tulostaa valmiiksi täytetyt osoitekortit napin painalluksella.
Kun haluat myydä tuotteita verkkokaupan lisäksi myös myymälässä, myyntipisteissä tai messuilla, MyCashflow Kassa sisältää kaiken tarvittavan myyntiä varten.
MyCashflow’n sisäänrakennettu kassajärjestelmä on tarjoaa täydellisen yhteensopivuuden verkkokaupan ja maksupäätteen välille, minkä ansiosta varastosaldot, tuotetiedot, hinnat, kampanjat ja asiakastiedot pysyvät aina ajan tasalla kaupan hallintapaneelissa.
Palveluun sisältyy langaton ja nopea maksupääte, jonka avulla asiakas voi maksaa ostoksensa juuri haluamallaan tavalla.
Lue lisää: MyCashflow Kassa – myymälän kassajärjestelmä
MyCashflow sisältää useita maksuttomia ulkoasuteemoja, joiden värivariaatiosta voit valita kosmetiikkakaupallesi sopivan ilmeen. Ylläpidetyt valmisteemat sisältävät kaikki tärkeimmät verkkokaupan ominaisuudet ja takaavat sujuvan asiointikokemuksen verkkokauppasi asiakkaille. Mikäli haluat luoda verkkokauppaan kustomoituja toiminnallisuuksia tai täysin yksilöllisen ulkoasun, osaava projektituotantomme toteuttaa verkkokauppaan kaikki haluamasi toiveet.
Jotta verkkokaupan hallinta olisi mahdollisimman sujuvaa, MyCashflow sisältää kaikki olennaiset toiminnot samassa helppokäyttöisessä hallintapaneelissa. Keskitetyn hallinnan ansiosta hoidat verkkokaupan päivittäisiä rutiineja, muokkaat tuotetietoja ja käsittelet tilauksia käden käänteessä. Verkkokaupan kasvun tukemiseksi MyCashflow’n hallintatyökalusta löydät myös sisäänrakennetut myynninedistämis- ja markkinointityökalut, joita hyödyntämällä nostat verkkokaupan myyntiä uudelle tasolle.
MyCashflow on suunniteltu tukemaan yrityksesi verkkokaupan kasvua. Asiakasmäärien kasvun tueksi tarjoamme hakusanamainonnan, Google Display-mainonnan sekä Google Shopping -tuotemainonnan palveluita kokonaispalveluna, joka kattaa kaiken tarvittavan: tekniset työkalut, mainonnan hallinnan sekä sertifioitujen asiantuntijoidemme tuen mainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Digimainonnan palvelun saat käyttöösi oman verkkokauppasi hallinnasta löytyvän Tuotemainokset-laajennuksen avulla. Lue lisää.