Toivelistat sitouttavat asiakkaita verkkokauppaasi ja parantavat heidän asiakaskokemustaan. Kun asiakkaat voivat tallentaa tuotteita toivelistalle ja löytää haluamansa tuotteet helposti myöhemmin, he palaavat todennäköisemmin uudelleen ostoksille – näin toivelista toimii myös myyntiä edistävänä ominaisuutena.
Toivelistat ovat käytettävissä kirjautuneille asiakkaille, mutta sen painikkeet näkyvät myös kirjautumattomille kävijöille. Tämä kannustaa kävijöitä rekisteröitymään, kun he näkevät, kuinka helppoa on tuotteiden lisääminen toivelistalle on. Ominaisuuden avulla parannat asiakkaaksi rekisteröitymisen konversiota ja luot enemmän mahdollisuuksia myynnin kasvattamiseen.
Ota toivelistat käyttöön teeman asetuksista, Toivelista-kohdan alta löytyvällä Näytä toivelista-painikkeella. Ominaisuus lisää Siirry toivelistalle -linkin ylänavigaatioon sekä tuotteiden lisäämis- ja poistamispainikkeet tuotesivuille ja tuotelistauksiin. Muokkaaminen vaatii Ulkoasu-käyttöoikeuden. Kun asetukset on julkaistu, asiakkaasi voivat käyttää toivelistaa verkkokaupassasi.
Voit nimetä toivelistan haluamallasi tavalla sanakirjan avulla. Toivelistaan littyvät tekstit löytyvät sanakirjasta wishlist-hakusanalla.
Toivelistat sisältyvät kaikkiin maksullisiin MyCashflow-palvelupaketteihin ilman lisämaksua (ei saatavilla Free-paketissa).