Jotta voit käsitellä verkkokaupan tilauksia ja lähettää tuotteita, tarvitset verkkokaupallesi sopivia toimitustapoja. Kaikissa MyCashflow-verkkokaupoissa on oletusarvoisesti käytössä muutama toimitustapa.
Oletustoimitustapojen lisäksi MyCashflow sisältää lukuisia valmiiksi integroituja logistiikkapalveluita, joiden avulla voit tarjota asiakkaillesi markkinoiden suosituimmat ja luotetuimmat toimitustavat. Logistiikkapalvelut asennetaan verkkokauppaan käyttövalmiina laajennuksina.
Integraatiot tarjoavat verkkokauppiaalle monia hyötyjä: niiden avulla toimitustiedot välitetään automaattisesti kuljetusyhtiöille ja voit tulostaa valmiiksi täytetyt osoitekortit napin painalluksella. Logistiikkapalveluiden, kuten Shipitin, Postin, Matkahuollon, DHL:n ja DB Schenkerin toimitustavoista löydät aina sopivat toimitustavat lähetyksillesi.
Ulkomaille myytäessä voit tarjota kansainvälisten asiakkaiden valmiiksi tuntemia toimitustapoja, jotka ovat luotettavia, miellyttäviä ja edullisia – riippumatta myymiesi tuotteiden koosta ja erityiskuljetusvaatimuksista.
Integroitujen logistiikkapalveluiden avulla saat kansainväliset toimitustavat useilta eri palveluntarjoajilta edullisesti ja helposti yhdellä sopimuksella. Mukana globaalien toimitustapojen valikoimassa on lukuisia kansainvälisesti tunnettuja kuljetusyrityksiä, kuten DBSchenker, DHL, GLS ja UPS.
Voit hallita toimitustapoja MyCashflow-hallintatyökalun sivulla Asetukset > Toimitustavat. Tällä sivulla näet listan kaikista verkkokaupassasi käytössä olevista toimitustavoista ja voit hallita niiden asetuksia.
Lue tarkemmat ohjeet toimitustapojen hallintaan MyCashflow’n ohjekeskuksesta.
Lue lisää MyCashflow'n tukemista toimituspalveluista.
Logistiikkapalvelu-laajennukset ovat käytettävissä kaikissa maksullisissa MyCashflow-palvelupaketeissa.