Verkkokaupan palautukset ja vaihdot voit käsitellä oman verkkokaupan hallinnasta löytyvässä tilausnäkymässä. Tarpeen mukaan voit käsitellä ja palauttaa joko koko tilauksen tai ainoastaan yksittäisen lähetyksen tai yksittäisen tuotteen.
Voit käsitellä palautuksia ja vaihtoja myös arkistoitujen tilausten kohdalla. Tällöin muutoksia ei kirjata samaan tilaukseen, vaan verkkokauppaan luodaan uusi palautustilaus, joka sisältää muutokset aiempaan tilaukseen.
Jotta saat arvokasta palautetta tilaukseen liittyen, tuotepalautuksille ja vaihdoille voidaan palautuslomakkeella kirjata palautuksen tai vaihdon syy.
Mikäli tilauksen tuotteita on lähetettävä asiakkaalle uudelleen ilman että tuote vaihdetaan, esimerkiksi katoamistapauksesta johtuen, voit lisätä samalle tilaukselle uuden lähetyksen tätä varten.
Lue tarkat ohjeet palautusten, vaihtojen ja vaihdottomien reklamaatioiden käsittelyyn MyCashflow’n ohjesivustolta.
Ominaisuus sisältyy kaikkiin maksullisiin MyCashflow-palvelupaketteihin.