Kävijän hylkäämä ostoskori ei vielä tarkoita lopullisesti menetettyä myyntiä, sillä kauppiaan onneksi suurin osa hylätyistä ostoskoreista on mahdollista pelastaa. Vaikka kävijä voi palata kauppaan myös oma-aloitteisesti, häntä kannattaa myös houkutella palaamaan automaattisella sähköpostimuistutuksella, jossa kehotetaan viemään tilaus loppuun.
MyCashflow’sta löytyvän Ostoskorin palauttaminen -laajennuksen avulla voit lähettää muistutusviestejä hylätyistä ostoskoreista ja näin tuoda potentiaalisia asiakkaita uudestaan ostoksille verkkokauppaan.
Viestin linkkiä klikkaamalla asiakas siirtyy takaisin verkkokauppaan, jossa häntä odottaa aikaisemmin täytetty ostoskori, jota voi tarvittaessa vielä muokata ennen tilauksen tekemistä. Viestin tehostamiseksi mukaan voi sisällyttää kertakäyttöisen kampanjakoodin, joka oikeuttaa joko kiinteään tai prosentuaaliseen alennukseen.
Tilaa Ostoskorien palauttaminen -laajennus hallintatyökalun sivulla Tili > Laajennukset > Ostoskorien palauttaminen ja määritä laajennuksen asetukset.
Lue tarkemmat ohjeet laajennuksen käyttöön MyCashflow’n ohjekeskuksesta.
Ostoskorin palauttaminen -laajennus on saatavilla Advanced-paketista alkaen. Laajennuksen käyttäminen on maksutonta.