Visma Nova on toiminnanohjauksen kokonaisratkaisu, jonka avulla hallitset keskitetysti yrityksesi avaintoimintoja ja tehostat työsi tuottavuutta. Monipuolinen Visma Nova auttaa hallinnoimaan yrityksesi toimintoja taloushallinnosta palkanlaskentaan, tuotannonohjaukseen, materiaalihallintoon ja raportointiin asti.
Visma Nova on toiminnanohjauksen kokonaisratkaisu, joka on suunnattu etenkin pk-yrityksille, tukku- ja erikoistavarakaupalle sekä valmistavalle teollisuudelle.
Monipuolisen Visma Novan avulla hallitset keskitetysti yrityksesi avaintoimintoja ja tehostat työsi tuottavuutta. Kokonaisvaltainen toiminnanohjausjärjestelmä auttaa hallinnoimaan yrityksesi toimintoja taloushallinnosta palkanlaskentaan, tuotannonohjaukseen, materiaalihallintoon ja raportointiin asti.
Visma Nova on tuhansien suomalaisten pk-yritysten valitsema toiminnanohjausjärjestelmä. Yli 25 vuoden asiakaslähtöinen kehityshistoria ja tulevaisuuden panostukset tarjoavat Visma Novan käyttäjälle yhdistelmän monipuolisuutta ja toimintavarmuutta.
Visma Nova -toiminnanohjausjärjestelmän ja MyCashflow-verkkokauppapalvelun integraatiolla tarkoitetaan järjestelmien yhdistämistä siirtämällä tietoa niiden välillä.
Skycoden toteuttama integraatio siirtää tuote- ja varastotiedot Visma Novasta MyCashflow-verkkokauppaan ja vastaavasti tilaukset MyCashflow’sta Visma Novaan.
Keskusteluyhteyden avaaminen näiden järjestelmien välillä auttaa säästämään yrityksen aikaa ja helpottaa liiketoiminnan hallintaa. Integraatiota voidaan kustomoida tai laajentaa tuntihinnoittelulla.
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.