KoneFutur on tehokas ja kokonaisvaltainen ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu konealan ammattilaisten tarpeisiin. Integraation avulla voit siirtää tuote- ja varastotiedot KoneFuturista verkkokauppaan sekä tilaukset MyCashflow’sta KoneFuturiin.
Kone- ja varaosakauppa sekä huoltotoiminta vaativat tuekseen tehokkaat tiedonhallinnan työkalut: tuote- ja hintainformaation tulee olla reaaliaikaista, ja tilausten sekä varastokyselyiden on tapahduttava ilman välivaiheita.
KoneFutur on kehitetty varaosien, logistiikan ja huoltotöiden hallintaan sekä pienyritysten toiminnanohjaukseen. Ohjelmisto on suunniteltu erityisesti maatalous- ja metsäkoneliikkeille, veneliikkeille, pienkoneliikkeille, konekorjaamoille sekä moottoripyörä-, moottorikelkka- ja ATV-liikkeille.
Kokonaisvaltainen KoneFutur-ohjelmisto sisältää kaikki konekauppaa harjoittavan yrityksen yleiset toiminnot, kuten maahantuojien hinnastojen käsittelyn, laskutuksen ja myyntireskontran, liitännät kirjanpitoon, ostotilaukset ja varastonvalvonnan sekä korjaamotoiminnot ja ajanvarauksen.
SkyCoden toteuttaman integraation avulla siirrät muun muassa tuote- ja varastotiedot KoneFuturista verkkokauppaan sekä tilaukset MyCashflow’sta KoneFuturiin. Yhteyden avaaminen järjestelmien välillä auttaa säästämään verkkokauppiaan aikaa ja helpottamaan liiketoiminnan hallintaa.
Tuotteiden siirto
Tuotteiden siirto KoneFuturista MyCashflow-verkkokauppaan sisältää tuotenimen, kuvauksen, varastosaldon, hinnan, painon ja tuotekoodin. Muita tietoja, kuten kampanjahinnat, voidaan myös määritellä siirtyväksi. Tuotevariaatioita ei ole mahdollista perustaa integraation yli, mutta olemassa olevia variaatioita voidaan päivittää.
Tuoterajaus on toteutettu KoneFuturin tuotekortin takaa löytyvällä valinnalla, joka kertoo integraatiolle, siirretäänkö tuote verkkokauppaan vai ei.
Tilausten ja toimitustapojen siirto
Tilaukset siirretään KoneFuturiin onnistuneen maksun jälkeen. Aloituskeskustelussa määritetään myyjänumero, mahdollinen toimituksen tuotekoodi ja toimituksen toimittajanumero. Toimitustavat ja niiden siirto käydään läpi aloituskeskustelussa.
Integraatio tukee kirjautuneena ja ei-kirjautuneena tilaamista.
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.