Fennoa on digitaalinen taloushallinnon kokonaisratkaisu, joka tehostaa ajankäyttöä ja helpottaa viestintää. Fennoan pilvipohjainen ja helppokäyttöinen taloushallinnon ratkaisu kattaa kaikki tarvittavat ominaisuudet aina kirjanpidosta viestinnän tehostamiseen saakka.
Fennoa on digitaalinen taloushallinnon kokonaisratkaisu, jonka tarkoituksena on helpottaa niin taloushallinnon ammattilaisten kuin heidän asiakkaidenkin arkea digitaalisella ja helppokäyttöisellä pilvipalvelulla.
Fennoa kattaa kaikki tarvittavat ominaisuudet aina kirjanpidosta viestinnän tehostamiseen asti. Kun kaikki tarvittava tieto on koottu yhteiseen palveluun, voi jokainen taloushallinnon ylläpitoon osallistuva osapuoli keskittyä omaan ydinosaamiseensa.
Fennoan hyödyntämä toimintojen automatisointi vähentää virheiden mahdollisuutta sekä manuaalisen työn määrää.
Fennoa-taloushallintajärjestelmän ja MyCashflow-verkkokauppapalvelun integraatiolla tarkoitetaan järjestelmien yhdistämistä siirtämällä tietoa niiden välillä. Keskusteluyhteyden avaaminen järjestelmien välillä auttaa säästämään aikaa ja helpottaa liiketoiminnan hallintaa.
Skycoden toteuttama integraatio siirtää MyCashflow’ssa tehdyistä tilauksista laskut Fennoaan. Laskut voidaan myös lähettää automaattisesti asiakkaalle. Lisäksi integraatio tarkistaa MyCashflow’n maksutapahtumat ja vie nämä Fennoaan laskulle. Asiakaspalautuksista luodaan asianmukaiset hyvityslaskut.
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.